دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول)


دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول) | اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا



برای دانلود رمان های بیشتر کلیک کنید...


نسخه های اندروید (APK) , آیفون و اندروید (EPUB) و نسخه ی کامپیوتر (pdf)

نویسنده : نگین حبیبی

تعداد صفحات : 378

ژانر : عاشقانه , آمیخته با کمی طنز….

خلاصه ی رمان :   

یه پسره به اسم رادمان.دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده ایران.باباش فوت شده و اون مرد خونست.میاد و چون یه نخبه بوده یه شرکت خیلی خیلی بزرگ جذبش میکنه.حالا رییس شرکت کارمندای مهمو توی خونش جمع میکنه و رادمان جزو همون کارمندای مهمه…میره به اون خونه و با دختر اون خونه به اسم طناز که دختری مغرور و فوق العاده سرد بوده آشنا میشه.از رفتارا و موضوعاتی که توی زندگی طناز توی طول روز میبینه کنجکاو میشه….


 نسخه PDF به صورت کامل 


نسخه ePub برای آیفون و آندروید و …


نسخه اندروید با فرمت Apk


منبع : رمان فوریو




















































دانلود رمان یکی یه دونه من ، دانلود رمان یکی یه دونه من اندروید ، دانلود رمان یکی یه دونه من pdf ، دانلود رمان یکی یه دونه من آیفون ، دانلود رمان یکی یه دونه من جاوا ، رمان ، دانلود رمان ، دانلود رمان یکی یه دونه من جلد اول ، رمان های نگین حبیبی ، 








































































دانلود رمان یکی یه دونه من جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه ...

www.negahdl.com/1393/12/14/دانلود-رمان-یکی-یه-دونه-من-جاوا،اندروی/
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - منبع تایپ:رمان یکی یه دونه من | Negin.h کاربر انجمن نودهشتیا. ارتباط با نویسنده: ..... منم هم خودم نمیدونستم دوجلدی والا تو پست مینویسم جلد اول

دانلود رمان یکی یه دونه من pdf - رمانخونه |

romankhone.ir/?tag=دانلود-رمان-یکی-یه-دونه-من-pdf
رمـان زیبـای لحــــد شـــــوم · مسابقـه رکـــوردزنی ... مطالب. برچسب : دانلود رمان یکی یه دونه من pdf ... تاریخ : ۰۶ / آذر / ۱۳۹۵; دانلود رمان الماس برنده (جلد اول) از [...] تاریخ : ۲۴ ...

دانلود رمان یکی یک دونه من جلد 1 Archives - یک رمان

www.1roman.ir/tag/دانلود-رمان-یکی-یک-دونه-من-جلد-1/
دانلود رمان یکی یک دونه من جلد اول اختصاصی یک رمان. نام رمان : یکی یک دونه من جلد۱- (دانلود جلد دوم ). نویسنده : نگین حبیبی. خلاصه داستان: یه پسره به اسم رادمان ...

دانلود رمان یکی یک دونه من جلد اول اختصاصی یک رمان | یک رمان

www.1roman.ir › دانلود انواع رمان برای موبایل
۱۶ دی ۱۳۹۵ - دانلود رمان یکی یک دونه من جلد اول اختصاصی یک رمان-خلاصه داستان: یه پسره به اسم رادمان دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده ایران.

دانلود رمان یکی یک دونه من جلد 2 Archives - یک رمان

www.1roman.ir/tag/دانلود-رمان-یکی-یک-دونه-من-جلد-2/
نام رمان : یکی یک دونه من جلد۲- (دانلود جلداول). نویسنده : نگین ... یه پسره به اسم رادمان دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده ایران. باباش فوت شده و اون مرد ...
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - سرای رمان - دانلود رمان یکی یه دونه من(جلد اول و جلد دوم) - - سرای رمان.

دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول و دوم) | اندروید ، آیفون ، جاوا ، ...

www.cafenovel.ir/دانلود-رمان-یکی-یه-دونه-من-جلد-اول-و-دوم--اندروید--آیفون--جاوا--pd...
خلاصه داستان : یه پسره به اسم رادمان. دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده ایران. باباش فوت شده و اون مرد خونست. میاد و چون یه نخبه بوده یه شرکت خیلی ...

دانلود رمان یکی یه دونه من ( جلد اول)

dl-roman.ir/roman/814/دانلود-رمان-یکی-یه-دونه-من--جلد-اول.html
نام رمان: یکی یه رونه من نویسنده: نگین حبیبی تعداد صفحات: 351 خلاصه رمان: یه پسره به اسم رادمان دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده…
تعداد صفحات : ۲۸۳ (جلد اول) – ۲۶۰ (جلد دوم). خلاصه داستان : یه پسره به اسم رادمان. دکترای مدیریتشو از پاریس میگیره و برمیگرده ایران. باباش فوت شده و اون مرد خونست.

بوستان رمان رمان یکی یه دونه من

www.b-roman.ir/tag/رمان-یکی-یه-دونه-من/
نوشته هایی با برچسب "رمان یکی یه دونه من". بخش رمـــــان و کتاب; پربازدیدترین ها. دانلود رمان شروعی دیگر برای موبایل و تبلت و کامپیوتر · دانلود رمان گلاب و ...

رمان یکی یک دونه من 2 | 0 Negin138

siteroman.com/showthread.php?tid=250&page=2
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - 10پست - ‏1 نویسنده
در کمال تعجب دیدم رزا یه بوق بزرگ دستشه و با لبخند خبیث بهم زل زده. ..... و پالتوشو داد دست ژاکلین و رفت سمت پله ها،توی پاگرد اول نگاهش به من ...
دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF). دانلود کتاب ... دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB) ..... نام رمان : یکی یه دونه من (جلد اول و دوم).
سالی سرشار از موفقیت وخوشی داشته باشید اینم عیدیتون جلد دوم رمان یکی یک دونه که منتظرش بودین ... دانلودرمان یکی یه دونه قسمت دوم - 28-08-2017@04:04:13 GMT.

رمان اسیر دست غرور از نگار قادری با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org/رمان-اسیر-دست-غرور-نگار-قادری/
از اول ماجرا یه پسری هست خواطر خاه هیلا همون پسری که باعث میشد سانیار غیرتی بشه ... دانلود رمان اسیر دست غرور از نگار قادری با فرمت apk برای گوشی های اندرویدی ... مامان جان بخدا نمیتونم بیام فک میکنید خودم دوست ندارم تو بله برون یکی یه دونه خواهرم باشم ... من تقریبا دو ماهه که منتظر جلد دوم هستم اصلا یادم رفت داستان در مورد چی بود.
رمان به صورت قسمت به قسمت, دانلود رمان برای آیفون و جاوا و آندرویید.رمان محبوب و جدید, دانلود رمان یکی یه دونه من برای گوشی و موبایل و تبلت, رمان ایرانی و پرطرفدار, ...

آپارات - رمان های fereshteh27

www.aparat.com/result/رمان_های_fereshteh27
رمان یکی یه دونه من ۱و۲ از نگین حبیبی · رمانخونه. 44 بازدید. 0:20 · رمان ماه مه آلود (جلد اول و دوم) ... دانلود برنامه اشوان در خندوانه دانلود آهنگ جدید دانلود رمان · سعید.
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود رمان حقیقت تلخ جلد دومِ پایانِ تلخ لینک middot ilike middot و ۳ ..... ادا مطلب دانلود رمان یکی یه دونه من جلد دوم نام رمان یکی یه دونه من هادسون باید ...

دانلود رمان بمون کنارم (جلد دوم - رمان خانه

www.romankhane.ir/159/(دانلود-رمان-بمون-کنارم-(جلد-دوم/
اما ممکنه همیشه یه زندگی آروم اونی نباشه که فکرشو می کنن. ... هرکی بوده حتما خودشم الان می دونه چه گندی زده، دلم نمی خواد جلو بقیه بیاد بگه اما من تا آخر وقت امروز منتظرم، ...
یکی از خواهرهاش در طی دوران مریضی دچار عشقی واهی میشه که رسیدن به اون عشق واسش محاله اما بالاخره روزی این دختر عشق واهیش ... یه دختر فوق شیطون… .... رمان های درحال تایپ در انجمن نگاه دانلود❤ .... رمان آبی به رنگ احساس من(جلد دوم رمان عشق و احساس من).

دانلود رمان اسطوره نوشته پگاه بصورت کامل با فرمت pdf ...

sryco.ir/دانلود-رمان-اسطوره-نوشته-پگاه/
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - رمان اسطوره نوشته پگاه,دانلود رمان اسطوره بصورت کامل,دانلود رمان اسطوره نوشته پگاه,کاربر انجمن ... من اگه قرار باشه ب یکی یه رمان معرفی کنم حتما اسطوره رو میگم ..... بودم ما هممون می دونیم که خدا صلاح مارو می دونه ما از خدا که بیشتر نمی دونیم بازم معذرت من نظرمو گفتم .... ببخشید کسی میدونه این رمان جلد دوم داره یا نه؟

رمان گیسو کمند (جلد اول) از نگین - نود و هشت پاتوقی

98patoghi.rzb.ir/tag/رمان-گیسو-کمند-(جلد-اول)-از-نگین
Jan 17, 2016 - دانلود رمان گیسو کمند ۲ جاوا، اندروید،pdf،ایفون جلد دوم گیسو کمند نوشته ... دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول و دوم) | اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل ...

دانلود رمان پاورقی زندگی (جلد اول) | اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا ...

www.roman4u.ir/دانلود-رمان-پاورقی-زندگی-جلد-اول/
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود رمان پاورقی زندگی جلد اول , دانلود رمان پاورقی زندگی جلد اول اندروید ... برهم خوردن نامزدی دو عاشق؛ یکی تن به ازدواجی می دهد ناخواسته. ... مردانگی رو، قسم هاشون وحرمت هایی که روزی براشون مانند اسم مادر مقدس بوده وکی می دونه سرنوشت براشون چی رقم زده و در جدال ... دانلود رمان با من حرف بزن | اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا.

ع شخصیت های رمان یکی یک دونه من - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ع+شخصیت+های+رمان+یکی+یک+دونه+من
عکاس خونه/ ارسالی از یکی یه دونه مامان "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال ..... و جلد دوم از همین رمان بنام «کتاب زندیق» است که جلد اول آن پیش از این توسط انتشارات ...
دختری که مجبور میشه به خاطر مسائلی،تو خونه یه نفر بمونه. ... به دلیل بدهکاری و فقر توی راهی قدم میذاره که خودشم نمی دونه تهش به کجا میرسه اما این دختر اونقدر قوی و ...
دوستان عزیز شما میتونید به ما در قرار دان جدید ترین رمان عاشقانه و دانلود رمان ... ما پنج تا دور هم جمع شدیم باهم یه وب زدیم که شما بتونین رمان های خوجگل موجگل .... ولی نمی دونه که من نمی ترسم. ... دو تا یکی خواست بالا برود اما درست روی سومین پله ، دستش را روی سینه اش .... دانلود رمان پاورقی زندگی از پریبانو با فرمت apk epub pdf جلد اول.

دانلود رمان های پلیسی - انجمن پاتوق یو

talk.patoghu.com › فرهنگ › شعر و ادبیات › نثر ، داستان ، حکایات
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - 10پست
نام کتاب: عشق ممنوع من(جلد اول) تعداد صفحات : 183 خلاصه داستان : داستان در مورد یه دختر از ... عموم الیسا برم بیرون من فقط یه دونه عمو دارم و خاله و دایی و عمه هم ندارم… ... پوووووفی کردم وگفتم :سر صبحی خبر خوش اوردی یکی دیگه فقط ...
تر خدا خوب تموم کن من هنوز وسطای جلد اولم امروز شروع به خوندنش کردم ... میشه ازتون بخوام که "از خیانت تا عشق " رو هم تبدیل به Epub کنید و برای دانلود قرار بدید ؟ ... که واقعی نباشن اشک نمیریزم اصلا ولی این یکی داغونم کرد) میدونم رمان ادامه داره ولی میخوام این یه دونه .... نادیام ادم نبود ولی خب عشق اول یه چیزیه که هیچ وقت فراموش نمیشه.

دانلود رمان بهشت من تگزاس جلد اول

iran-music.org/2016/11/02/دانلود-رمان-بهشت-من-تگزاس-جلد-اول/
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - دانلود رمان بهشت من تگزاس جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت _ دانلود رمان .... دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول و دوم) | اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل …

دانلود رمان غمگین روز نود و سوم 93 :: دانلود رمان عاشقانه احساسی

roman-dastan.blog.ir/post/دانلود-رمان-غمگین-روز-نود-و-سوم-93
۲ بهمن ۱۳۹۵ - دانلود رمان یکی یه دونه من [. ... دانلود رمان الهه ناز جلد اول و دوم - دوستی ها ... دانلود رایگان کتاب رمان بسیار زیبای الهه ناز اثر مریم اولیایی جلد اول و دوم ...

دانلود رمان غریبه ی اشنا منیره مهریزی مقدم فرمت java,apk,pdf |

www.tak-site.com/دانلود-رمان-غریبه-ی-اشنا-منیره-مهریزی-م/
من بی حیا که نمازهای واجبم را با صد دفعه یادآوری مامان می خوانم و صد البته گاهی یکی ... می دونم که زحمت خودت و کشیدی پس نتیجه اش را واگذار کن به خدا که صلاح کار بنده هاش رو بهتر می دونه . ... دانلود رمان بعد از تو از ناهید سلیمانخانی (جلد اول)فرمت pdf,java,apk .... من حدود ۱۵ سال پیش یه رمان خوندم ، احتمال میدم اسمش غریبه آشنا بود، داستان ...

کتاب - افسونگر قسمت اول

www.ketabehafteh.ir/post-244.aspx
کتاب - افسونگر قسمت اول - ... می دونه من سرتق تر از این حرفام که بذارم بکشنه ولی بازم از رو نمی ره ... صدای داد ...... توی اون یکی یه جای خواب داشتم و غذایی که بخورم .
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - شازه کوچولو میگه گل من گاهی بداخلاق و کم حوصله و عبـ ـوس بود اما همیشه چه ... مخاطب نبودی که مخاطب شدی خاص بودی که یه دونه مخاطبم شدی و یه دونه مخاطبم موندی . ... حس کردم یکی تو سالن هست که یه احساس قدیمی رو بهم منتقل می کنه ...... و رمان نوشته کاربران انجمن, ---- دانلود کتاب متفرقه, ---- دانلود کتاب و رمان مخصوص ...
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – دانلود رمان پرنسس شیطون من | اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا … دانلود رمان یکی یه دونه من (جلد اول و دوم) | اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و . ۷ .

رمان همیشه یکی هست | رمان98 - دانلود رمان

https://www.novel98.com/2017/07/14/2264/hamishe-yeki-hast-novel/
۲۳ تیر ۱۳۹۶ - رمان همیشه یکی هست دانلود, دانلود رمان همیشه یکی هست از نودهشتیا, رمان همیشه یکی ... مشکلات و سختی ها از اون به جای یه دختر با احساساتی لطیف یه پسری ساخته که بتونه گلیم خودش و از آب بیرون بکشه . ... صفحه ی اول رمان: ... همه من و میشناسن . .... مشخصات رمان عنوان: رمان آخرین صاعقه ( جلد اول ) نویسنده : samira behdad ...

رمانخونه - پست دوم رمان (سارای)

romankhonesheydai.blogfa.com/post/8
رمانخونه - پست دوم رمان (سارای) - رمانهای عاشقانه. ... میخوام کتاب بدم به یکی از بچه ها ... یه دونه ایی. ***. - صدای زنگ گوشیم من و از خواب پروند!!مثه همیشه عنق و بدون اینکه ...

دانلود کتاب کارآموز رنجر (جلد اول: ویرانه های گورلان) - کتابناک

ketabnak.com › کودک و نوجوان › داستان › دیگر نویسندگان (کودکان و نوجوانان)
۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - کارآموز رنجر (جلد چهارم: نشان داران برگ بلوط) ... من می خوام نسخه موبایلشو بزارم چیکار کنم اگه کسی می دونه راهنمایی کنه ... من الان آخرای این جلد هستم برای من که طرفدار کتابای هری پاتر یا پرسی جکسون هستم این یکی یکم ناامید کننده بود چون .... یه کتاب دیگه ازش پیدا کردم ولی فکر نکنم ترجمه فارسی شده باشه.
۲۶ آذر ۱۳۹۲ - نکنه ناراحت بشی که اول با مامان دردودل کردم.من دربست عاشقتم...دربست مخلصتم...باباتو هم برای یکی یه دونه ات دعا کن. بعد هردوتاشونو بوسیدمو قابو ...
تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یه دونه. ... صبحی چه جوری بیدار شدم اومدم اداره امروز تولدته خانومم خدایا شکرت که من و بابایی یه دخمل نازگل داریم دیشب خیلی به ...

دانلودرمان برای اندروید | فازرمان

www.fazroman.ir/tag/دانلودرمان-برای-اندروید/
دانلود رمان پلیس بازی به شرطه عاشقی برای اندروید,pdf ::: … فازرمان ... داستان یه دختر، دختری که میره توی دنیایی که حتی توی تخیلشم نیست، به خواست خودش نمیره. ... در جلد اول آنیا به کمک سازمانی که بهش اصول نظامی گری رو آموزش داده ؛ وارد دنیای از ما بهترون می ... او به همراه پدر و نامادریش در یکی از سواحل جنوبی انگلستان ساکن اند .
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - من جلد اول بازی تاج و تخت رو از این انتشارات خوندم چنگی به دلم نزد ..... بازتر بود البته مطمئن نیستم کتاب اورجینال برای رده بزرگسال باشه یکی که می دونه یه خبری بده؟ ... ترحمه کتابهای چهارم و پنجم را کجا میشه دانلود کرد؟ لطفاً اگر ...

اندروید (APK) بایگانی - صفحه 15 از 24 - رمان دانلود - دانلود ...

romandl.com/category/فرمت-رمان-ها/اندروید-apk/page/15/
دانلود رمان خلافکار مغرور (جلد دوم) – جاوا،اندروید،pdf،ایفون ... داستان درمورد یه خلافکار ، دختری که مشکلات سخت زندگی اونو تا مرز سنگ شدن کشیده و حالا ... به دلیل بدهکاری و فقر توی راهی قدم میذاره که خودشم نمی دونه تهش به کجا ... در پایان جلد اول رمان وانیا دچار فراموشی شد و در این جلد فراموشیش مشکل بزرگیه… ... ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻤﺎﻥ

دانلود جلد دوم رمان باتو هرگز - خبرهای روز

news.darogiyahi.ir/دانلود-جلد-دوم-رمان-باتو-هرگز/
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - دانلود رمان با تو هرگز نسخه آندروید, جاوا, EPub و PDF. دانلود رمان با تو هرگز ….. ۱۶:۵۵ ... نام رمان : یکی یه دونه من (جلد اول و دوم). نویسنده : Negin1380 ...
عشق ممنوعه - فصل دوم رمان شیرین م.مودب پور - ... آرمین اخلاق منو می دونه.این موقع ها تا من ... من یه دقیقه ی دیگه تو این خونه بمونم کارم به جنون میکشه ها! مهتاب تا آرمین ... بابک دوتا سیگار روشن کرد و یکی ش رو داد به « » من و گفت .... آرمین یه دفتر کوچولوی قشنگ،با یه جلد طلایی که یه گل سرخ بهش چسبونده بودم،تو ندیدی؟گذاشته بودم

گرگ و مهتاب(جلد دوم عشق یا مسئولیت؟)|farzaneh.r - تایپ رمان ...

forum.98ia.co/topic/13843-گرگ-و-مهتابجلد-دوم-عشق-یا-مسئولیت؟farzanehr/
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - 23پست - ‏2 نویسنده
این رمان جلد دوم رمان عشق یا مسئولیت هستش،برای خوندن این باید حتما قبلش رمان جلد ...... -ولی آقا مهدیار،مادرتون گفتن از امروز باید حتما اول یه لیوان شیر بخورین .... اگر امروز من مهدیار فرحمند،پسر ماهان فرحمند،روبه روی شما ایستادم و یکی از ... نیومدم ولی مهدیس خیلی راحت زندگی می کنه،خودشم می دونه اگه من پیش مامان باشم ...
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره .... ببخشید چرا رمان گناهکار برا من دانلود نمیشه لطفا پیگیری کنید ممنون. پاسخ. 6 ...

خلاصه رمان های موجود در سایت [بایگانی] - سایت تخصصی موبایل

forum.mobilestan.net › ... › زبان , فرهنگ , ادبیات
۸ فروردین ۱۳۸۸ - 100+پست - ‏13 نویسنده
پدر وی یکی از خان های مستبد و عیاش است که خانوم هیچ خاطره خوشی از وی ... این رمان سر گذشت یه دخترییه که پدرش اسمشو میزاره نیما ولی بعد چند .... جلد یک کتاب زیبایی س ... ای در این رفتارها و در این کتاب به چشم بخورد و به عقیده من آنچنان مطالعه و .... باهاش راهی میشه در حالی که نمی دونه در آینده چه اتفاقی واسه ش میفته .

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد - رمان

ed-dehghan71.blogfa.com/tag/رمان
نمی دونه همونایی که تا دیروز باهم می خندیدن امروز به اون می خندن و تو صورتش تف میندازن به همون جرم نکرده . ... دانلود رمان نه من عاشق نیستم | نازنین 87 کاربر نودهشتیا ... جلد دوم ستاره سرد .... اما برادرش قول طبقه بالای خونه رو به یکی از دوستاش داده… ... روز اول با یه پسر به اسم سهیل رستگاری تصادف میکنه ، از قضا پسره خواننده کشوره و ...
یه تونیک خردلی که یه آستین گرد بلند داشت و اون یکی آستینش حلقه ای بود. ... سلام عزیزم من با شما تماس میگیرم ببخشید خدا می دونه کی پیشش بود که با من اینجوری ..... عشق رمان دختر خاله رمان عشق و احساس من (جلد اول) رمان نرگس رمان دریای عشق رمان ... با پای پیاده دانلود رمان زهر تاوان (PEGAH) رمان بمون کنارم جلد اول(گیسوی شب) رمان ...

جلد دوم رمان عشق ترس نویسنده ترمه

akhareroga-bg.p2r.ir/tag/جلد+دوم+رمان+عشق+و+ترس+نویسنده+ترمه
نتیجه جستجو برای "جلد دوم رمان عشق ترس نویسنده ترمه" - تعداد نتایج: 48 - نمایش صفحه ... عضو شدن در کانال دانلود رمان سیگار شکلاتی هما پور اصفهانی ... خلاصه رمان:دختری به نام ترمه تو دانشگاه با یکی از همکلاسیاش. .... دانلود رمان شب های آفتابی من | اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا .... اهل خونه همه خیلی خوششون اومد و حتی یه دونه ش هم نموند .
۳ مرداد ۱۳۹۵ - 9پست - ‏1 نویسنده

این رکان جلد دوم رمان اون روی زندگی هستش که با یه سرچ ساده میتونید ... اما خب عشق منطق نمیشناسه و شخصیت های رمان جلد اول در کنار اشخاص ... پرونده ای که دست من بود و جون کندم توش تا یه مدرک براش بدست بیارم رو ازم گرفتن دادن به یکی ازین ... _ارمان من برای این درجه ها و بدست اوردنشون ماچ و ب*و*س*ه به اینو اون ندادم!