دانلود رمان با من حرف بزن



برای دانلود رمان های بیشتر کلیک کنید...


نسخه های اندروید (APK) , آیفون و اندروید (EPUB) , جاوا (JAR) و نسخه کامپیوتر (pdf)

نویسنده : *noghre

تعداد صفحات : 491

ژانر : #عاشقانه

خلاصه رمان :  

اسمم آسمانه! بابا میگه :
– اسمت رو گذاشتم آسمان چون نزدیک بود از دستت بدم! مادرت زمین خورده بود. منم رو کردم به آسمان و گفتم: خدایا! اگه بهم برگردونیش اسمش رو میزارم آسمان تا خیلی بهت نزدیک باشه! اونم خدایی کرد و هم تورو بهم برگردوند و هم مادرت رو…
حالا من آسمانم نزدیکم بهش ولی گاهی هم باهاش قهر می کنم. می دونم اون قهر نمی کنه و هوامو داره ولی بازم…شرم گاهی اجازه نمیده به زبون بیارم پشیمونیم رو! خودش برام امتحاناتی رقم زده که همه سخت هستن و من خوب می دونم آخر این همه سختی و درد شیرینی و آرامشی خوابیده که ارزشش رو داره! ارزش نفس کشیدن، گریه کردن، کابوس دیدن و ارزش گفتن از ترس هایی که گاهی تنت رو می لرزونه! اما باید حرف زد و من حرف می زنم. … پایان خوش.

توضیحات : 

موضوعش با بقیه موضوع ها فرق داره و اصلا پلیسی نیست. یه جورایی آرومه! شخصیت های این رمان واقعی نیستند اما الهام گرفته از سختی های زندگی یه دختره که حرف هاش پیش منه! گریه ها! غصه ها!
این رمان لحظات شادی هم داره. مثل زندگی ما! گاهی گریه توی تخت و هق هق های خفه شده هم داره! کابوس های ترسناک! اما شیرینی هم داره! مثل یه لبخند واقعی از حرف صادقانه یه دوست!
این رمان درمورد حرف هایی که باید گفت! فاصله هایی که باید برداشت. عاقلی کردن و فکر کردنه! همیشه راست گفتن بهتر از دروغ گفتنه! همیشه پنهان کاری بده!
من دلم می خواد یه زندگی نزدیک به واقعیت رو براتون قلم بزنم! سخته اما غیر ممکن نیست! می خوام بگم که سایه پدر خیلی مهمه! اینکه نظرش و حرفش و تاییدش همیشه باید شرط اصلی هر انتخاب باشه! هیچ پدری بد فرزند خودش رو نمی خواد من می خوام رابطه صمیمی یک دختر و اعتمادش به پدرش رو براتون قلم بزنم. اگر فکر کردید این داستان عاشقانه نیست باید بگم سخت در اشتباهید. چرا که من یک عشق آروم لطیف و چسبناک رو هم براتون رقم زدم. یه رابطه زیر نظر یه پدر. یه پسر که تایید شده ی یه پدره.



نسخه PDF به صورت کامل


نسخه ePub برای آیفون و آندروید و … 


نسخه اندروید با فرمت Apk


منبع : رمان فوریو































































































دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه ...

www.negahdl.com/1394/02/23/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن-جاوا،اندروید/
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. نوشته *noghre کاربر انجمن. با سلام خدمت تمام دوستان عزیزم. هستم در خدمتتون با یه رمان جدید ...

دانلود رمان با من حرف بزن برای موبایل Archives - نگاه دانلود

www.negahdl.com/tag/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن-برای-موبایل/
خلاصه رمان : دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت [caption id="attachment_9076" align="alignnone" width="188"] دانلود رمان با من حرف بزن ...

دانلود رمان با من حرف بزن Archives - نگاه دانلود

www.negahdl.com/tag/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن/
خلاصه رمان : دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت [caption id="attachment_9076" align="alignnone" width="188"] دانلود رمان با من حرف بزن ...
۷ روز پیش - ژانر : #عاشقانه. دانلود رمان با من حرف بزن. خلاصه رمان : اسمم آسمانه! بابا میگه : – اسمت رو گذاشتم آسمان چون نزدیک بود از دستت بدم! مادرت زمین خورده بود ...

دانلود رمان با من حرف بزن نوشته نادیا

dl-roman.ir/tag/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن-نوشته-نادیا
نام رمان: با من حرف بزن نویسنده: نادیا و هیوا بهرامی تعداد صفحات: 278 خلاصه رمان: داستان از رویای عجیب دختری به اسم (فاطمه) شروع می شه، که زندگی…

رمان با من حرف بزن

ba-man-harf-bezan.blogfa.com/tag/رمان-با-من-حرف-بزن
نام رمان: با من حرف بزن نویسندگان: نادیا.م ، هیوا بهرامی راوی: دانای کل طراحی عکس: هیوا.ب ژانر: عاشقانه، اجتماعی، معمایی، کمی تخیلی، روانشناسی خلاصه داستان: داستان ...

دانلودرمان با من حرف بزن - مهدرمان

novels-dl.rozblog.com/tag/دانلودرمان-با-من-حرف-بزن
دانلودرمان برای موبایل ،جاوا دانلودرمان برای کامپیوتر،pdf دانلودرمان برای آندروید،apk دانلودرمان برای تبلت ،آیفون ،آیپد،epub,دانلودرمان با من حرف بزن.

دانلود کتاب رمان با من حرف بزن - کتاب سبز

ketabesabz.com/book/40119/دانلود-کتاب-رمان-با-من-حرف-بزن
۵ روز پیش - کتاب رمان با من حرف بزن را رایگان از کتاب سبز دانلود کنید و از کتابخوانی لذت ببرید.

دانلود رمان با من حرف بزن - دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب ...

www.irebooks.com/romance-ebook/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن.html
۳ روز پیش - دانلود رمان با من حرف بزن موضوع کتاب رمان با من حرف بزن کمی با رمان‌های امروزی متفاوت است و شخصیت‌های این رمان واقعی نیستند اما الهام گرفته از ...

بایگانی‌ها دانلود رمان با من حرف بزن برای pdf - romantops

romantops.com/tag/دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن-برای-pdf
رمان با من حرف بزن برای موبایل و کامپیوتر. با من حرف بزن. نویسنده : *noghre. تعداد صفحات : ۴۹۱. ژانر : #عاشقانه. خلاصه رمان : اسمم آسمانه! بابا میگه : – اسمت رو ...

رمان با من حرف بزن

bayanbox.ir/info/4288131462844046493/TalkWithMe
توضیحات رمان با من حرف بزن - اثر: زهرا.ع; اسم فایل TalkWithMe.pdf; حجم 3.18 مگابایت; تاریخ آپلود 1392/4/15-15:45; آخرین دریافت 1396/5/31-05:46; مجموع دریافت‌ها ...
۴ روز پیش - موضوع کتاب رمان با من حرف بزن کمی با رمان‌های امروزی متفاوت است و شخصیت‌های این رمان واقعی نیستند اما الهام گ.
۱۸ تیر ۱۳۹۳ - فصل هفتم: بازی جالب زمانی که کوروش چشم هایش را گشود و خود را دراز کشیده رویِ تخـ ـت دید، لبخند ناخواسته ای روی لب هایش نشست. باز هم خـ ـوابیده ...
۹ مرداد ۱۳۹۴ - نام رمان : با من حرف بزن نویسنده : *noghre کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۳٫۳ (پی دی اف) ... دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - شما اینجا هستید یک رمان » دانلود انواع رمان برای موبایل » اجتماعی » دانلود رمان با من حرف بزن. دانلود رمان با من حرف بزن0. نویسنده : PARISA.
این هم قسمت آخر! امیدوارم خوشتون اومده باشه. نویسنده : ღفاطمهღ موضوع : 118- رمان با من قدم بزن آرشیو نظرات تاریخ : شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت: 13:49 ... (جا به جایی حروف!)

رمان با من حرف بزن( فصل دوم) - بلاگ

dardesar.blog.ir/1390/12/22/رمان-با-من-حرف-بزن-فصل-دوم
۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - روی تخت دراز کشیده بود ونگاهش را به سقف دوخته بود چیزی بود که او را وادار میکرد به او فکر کند در دلش به او قل داد که دیگر با این جور ادمها دهان به دهان ...
۸ مرداد ۱۳۹۴ - دانلود رمان با من حرف بزن | (PDF و موبایل). خلاصه داستان : اسمم آسمانه! بابا میگه : - اسمت رو گذاشتم آسمان چون نزدیک بود از دستت بدم! مادرت زمین خورده ...

دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

www.zamoune.com/.../دانلود-رمان-با-من-حرف-بزن-جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت-…
دانلود رمان با من حرف بزن جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. نوشته *noghre کاربر انجمن. با سلام خدمت تمام دوستان عزیزم. هستم در خدمتتون با یه رمان جدید . موضوعش با بقیه ...
کلبه رمان – قسمت اول رمان: با من قدم بزنن – جدیدترین رمان های طنز را اینجا ببینید. .. کلبه رمانرمان ... با من حرف بزنرمان جادوی عشق( قسمت اول ) . و با فریاد گفت.

دانلود رمان با من حرف بزن

dl-roman.rzb.h5h.ir/post618423.html
نام رمان: با من حرف بزن. نویسنده: نادیا و هیوا بهرامی. تعداد صفحات: 278. خلاصه رمان: داستان از رویای عجیب دختری به اسم (فاطمه) شروع می شه، که زندگی ساده ای داره.

دانلود رمان با من حرف بزن apk - s2a.ir

s2a.ir/tag/دانلود+رمان+با+من+حرف+بزن+apk.html
دانلود رمان با من حرف بزن apk. ... یه دختر شیطون و شر که با همه ی شیطنت و شادی همیشگی که داره دلش از زندگیش پره. همه چیز از یه sms اشتباهی شروع میشه که باعث ...

کلبه رمان - قسمت چهارم رمان با من قدم بزن

go2cottage.blogfa.com/post/15/قسمت-چهارم-رمان-با-من-قدم-بزن
کلبه رمان - قسمت چهارم رمان با من قدم بزن - جدیدترین رمان های طنز را اینجا ... دوست داشتم قبل از اینکه برم یه ذره باهاش حرف بزنم ... با ... یعنی میخواد با هام حرف بزنه .
۲۰ دی ۱۳۹۰ - برچسب ها : با من حرف بزندانلوددانلود آهنگ با من حرف بزن رضا شیریدانلود با من حرف بزن از رضا شیریدانلود رایگان آهنگهای رضا شیریرضا شیریرضا ...

دانلود رمان با من حرف بزن apk - تا

mahmole.ir/tag/دانلود+رمان+با+من+حرف+بزن+apk.html
دانلود رمان با من حرف بزن apk. ... یه دختر شیطون و شر که با همه ی شیطنت و شادی همیشگی که داره دلش از زندگیش پره. همه چیز از یه sms اشتباهی شروع میشه که باعث ...

خدا با من حرف بزن! - آپارات

www.aparat.com/v/VhY5R/خدا_با_من_حرف_بزن%21
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
آیت الله غفاری استاد اخلاق و عرفان حوزه و دانشگاه خدا با من حرف بزن! کلیپ اخلاقی,درس اخلاق تصویری,انس با قرآن آیت الله غفاری , آیت الله غفاری ...

دانلود رمان با من حرف بزن apk

parsblogs.ir/tag/دانلود+رمان+با+من+حرف+بزن+apk.html
دانلود رمان با من حرف بزن apk. ... یه دختر شیطون و شر که با همه ی شیطنت و شادی همیشگی که داره دلش از زندگیش پره. همه چیز از یه sms اشتباهی شروع میشه که باعث ...

با من قدم بزن( رمان عاشقانه ، گریه دار) به قلم: خودم - بازی آنلاین

www.flashkhor.com › ... › علم، فرهنگ، هنر › ادبیات › داستان و رمان
۲ مرداد ۱۳۹۲ - با من قدم بزن( رمان عاشقانه ، گریه دار) به قلم: خودم ... دیگه حرف نزد چون می دونست من بدتر می کنم ، نمی دونم چرا ایجوری می کردم باهاش ، الکی ازش پول می ...

رمان حوایت میشوم - مجله اینترنتی قلم ها

galamha.ir/search/?q=رمان+حوایت+میشوم
دانلود رمان اغما توضیحات کتاب : دانلود رمان اغما دیروزش را فریاد زدم شاید یادش ..... با من حرف بزن حمایت شما نیاز ماست جهت عضویت کلیک کنید نام رمان : با من حرف بزن ...
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - بابا: مگه من هزار بار نگفتم که بیرون برای تو خطرناکه؟ ... بابا: درست حرف بزن. با ... دانلود رمان بادیگارد برای موبایل و تبلت اندروید با فرمت apk.

رمان جذاب .. دوران عقد .. قسمت اول - بنیتا

www.mybenita.com/benidana/.../رمان-جذاب-دوران-عقد-نوشته-مهشاد-لسانی-قسمت-اول-d...
در فصلی از یک رمان. رمان جذاب .. دوران عقد .. قسمت اول. تقدیم به همه دختران ایران زمین که هر کدام شاهدختانی تمام .... چون با مهربانی در جواب سکوت من می گفت:حرف بزن!

با من قدم بزن|فاطمه - رمان - انجمن سایت فازرمان

forum.fazroman.ir/topic/2199-با-من-قدم-بزنفاطمه/
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - هی وای من! شروع شد ... تا میام یکم با خودم خلوت کنم هی شادی شادی! ... چقدر من دختر خوفو حرف گوش کنیم! ..... ببین با من درست حرف بزن فهمیدی؟!
رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۶ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏کسب و کار/بهره‌وری
رمان زیبای هستی من : خونسرد و بی خیال فارغ از هیاهوی سالن خانه پدرش روی مبل راحتی ... دلتنگی باعث شادی خاطر می شوند هستی جان با این حرف بزن هستی با اون بخند .

رمان رکسانا از م.مودب پور با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org/رمان-رکسانا-از-م-مودب-پور/
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - حجم رمان : ۵.۵۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۸ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۴ مگابایت ... رو داده بود به شیشه بقل و همونجور که اروم اروم میرفتیم جلو , با همدیگه حرف میزدیم. پدر من و مانی, دو تابرادر بودن که همیشه با همدیگه زندگی کردن. ... :دانلود رمان رکسانا از م. ... سایتتون رو خیلی دوست دارم، میشه رمان بامن حرف بزن إز نادیا و هیوا ...
سلام! رمان قشنگ با من قدم بزن رو براتون اوردم!!! این رمان پر از کل کله! آدم موقع خوندن گاهی نمیتونه خودش رو کنترل کنه! البته غلط املایی هم داره. (جا به جایی حروف!)
لطفاً طولانی‌تر حرف بزن! ... دوست من هم قبول کرده و همکاری با او را آغاز کرده است. ... حرف زد. اما در کل می‌گفت همه چیز خراب است. بیا درستش کنیم. پرسیدم: خوب. .... 55 نکته کاربردی درباره آموزش نوشتن مقاله، داستان کوتاه، رمان، نامه و کتاب – شاهین ..... لینک دانلود متن انگلیسی رایگان کتاب How people learn که ۸۹ صفحه است ( اگه خودش ...

دانلود رمان همسر اجباری | رمان های عاشقانه

www.romankade.com/1395/08/24/دانلود-رمان-همسر-اجباری-اندروید،pdf،ایف/
دانلود رمان همسر اجباری اندروید،pdf،ایفون. ... از دنیایی به دنیای دیگر تبعید میشود دنیایی که هیچ سنخیتی با رویا های او ندارد… ... رمان با من حرف بزن رو ایشون نوشتن.
در دانلود رمان باور نرگس رمان عاشقانه جدیدی را برای دانلود شما عزیزان قرار دادیم که در مورد پسری به نام .... اگه با پدر کار داری برو با خودش حرف بزن چرا دنبال من میای آخه؟

دانلود آهنگ جدید Frozen از Ali Kiani - هستی دانلود

hastidownload.us › دانلود آهنگ › آهنگ ایرانی
بزار دستت رو روی سینه من نگیر نگاهت رو، با من حرف بزن بگو، دوسم داری بگو، موندگاری من، میترسم تنهام بزاری. I\'m frozen, I\'m broken, oh without your love
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - دانلود آهنگ جدید سینتاج بنام با من حرف بزن ,دانلود اهنگ با لینک مستقیم از ایران صدا.
رتبه: ۴٫۷ - ‏۲۴۱ رأی
اگه دوست دارید فایل پی دی اف جلد اول رمان رو به صورت رایگان دانلود کنید می توانید به سایت ... وقتی که این کار را به ارشاد ارائه دادم به من گفتند ده روز بعد زنگ بزن تا از نتیجه با خبر بشوی. ... حسابی با او حرف زدم و او هم به من می گفت من که نخواندمش!

دانلود کتاب صوتی رمان رویاهایت را به من بگو - کتابخانه ...

www.irtanin.com/1392/07/03/audio-story...download/دانلود...رمان...من/4058.html
دانلود کتاب صوتی رمان رویاهایت را به من بگو ... این کتاب، یکی از مشهور ترین آثار سیدنی شلدون و یک رمان جنایی با حال و هوای نوجوانی و ... دانلود رمان با من حرف بزن.
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - او در وصیت نامه اش نوشته که ونداد و بلوط با هم ازدواج کنند تا به یمن این ... دانلود کتاب با فرمت PDF ... سلام زهرا جان،اسم رمان با من حرف بزن هستش.

دانلود رمان - رمان فاصله

lovelygirl7485.blogfa.com/post/20
سوسول با یه نیشگون اعتراف کرد ! سرشو انداخت پایین و با صدای مورچه ای شروع کرد به اعتراف ... _امیر گفت ... _درست حرف بزن ! میزنمت ها !... یکم بلندتر گفت .

رمان دونی (@romandooni_ir) | Instagram photos and videos - ...

www.pictaram.com/user/romandooni_ir/2080292423
رمان دونی را از #بازار دانلود نمایید :) #رمان_دونی #رمان #کافه_بازار. 5:15pm 11/26/2016 2 ... با من حرف بزن نویسنده:noghre* ژانر:اجتماعی خلاصه:اسمم آسمانه! بابا میگه ...
... با ما تماس بگیرید . دوستان عزیز شما میتونید به ما در قرار دان جدید ترین رمان عاشقانه و دانلود رمان کمکمون کنید . ... هر اطلاعاتی استفاده شده با منبع هست و صرفا برای اینکه حرفی زده باشم چیزی ننوشتم.سیگار ..... با اجازه ی من... حرفی داری به من بزن!
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - بهتر نیست یک فیلم هندی خوش‌ساخت را با کمترین هزینه تهیه کرد و در خانه دید؟ ..... برو امار رو نگاه کن ببین فروش فیلمهاشون در جهان چقدره بعد حرف بزن .... سلام بمبئی بر خلاف نظر شما و سایر افراد ، به نظر من یک فیلم عالی بود که ..... البته از دانلود قانونی فیلم و هزینه ای که صرف کردم پشیمون نیستم ، حداقل از آه و ...

دانلود رمان عاشقانه ملودی زندگی من

www.novelfa.ir › دانلود رمان ایرانی و عاشقانه | رمان جدید | رمان بدون سانسور
از حرص مقنعه رو از سرم برداشتم تا دوباره بذارم سرم که با حرف ملینا از حرکت ایستادم ... اولا درست حرف بزن، دوما تو روح خودت، سوما من مرض ندارم گفتم یه ذره اذیتت کنم، ...

دانلود رمان یاس

roman21-blog.baztab96.ir/
چرا حرف گوش نمیکنی؟ من: منم هزار بار گفتم که میتونم از خودم حمایت کنم، احتیاجی به سگاتون نیست که پشت سر من راه بندازید. بابا: درست حرف بزن. با پدرت اینجور ...

رمان من - موژان من قسمت9

afra7.blogfa.com/post-9.aspx

دوباره گفت : - مُوژان توام حرف بزن . با پیشنهادم موافقی ؟ انگار جرقه ای توی ذهنم زده باشه اشکام و به سختی پس زدم و از جام بلند شدم با اخمای تو هم گفتم : - شاید برای تو ..